Яценюк більше всіх піарить свою партію на ТБ перед виборами

Доповнено
Поділитися
Яценюк більше всіх піарить свою партію на ТБ перед виборами Реклама Народного фронту займала 12 годин ефірного часу на минулому тижні
Серед лідерів - Блок Петра Порошенка, Опозиційний блок та Батьківщина.

На загальнонаціональних телеканалах з 29 вересня по 5 жовтня учасники передвиборчих перегонів розмістили майже 48 годин агітаційних матеріалів.

Про це повідомив начальник відділу моніторингу Нацради з питань телебачення і радіомовлення Дмитро Швидченко.

Всього телеканалах транслювали агітматеріали 10 політичних партій. Лідерами із розміщення політичної реклами стали Народний фронт (12 годин), Блок Петра Порошенка (9 годин 40 хвилин), Опозиційний блок (8 годин 16 хвилин) та Батьківщина (8 годин 11 хвилин).

vybory.mediasapiens.ua

Зазначимо, що з потенційно прохідних партій у ефірі ТБ з політичною рекламою немає лише "Громадянської позиції".

Як повідомлялося раніше, депутат та правозахисник Анжеліка Лабунська стверджує, що вартість розміщення однієї хвилини політичної реклами на загальнонаціональних телеканалах складає від 33 до 190 тисяч гривень. !zn

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі