Топ Новини

Партії регіонів кожен отриманий на виборах голос коштував 36 гривень

16 листопада 2012 в 06:33
Загалом партії витратили на виборчу кампанію більше 600 млн грн. Третина цієї суми - 218 млн грн - припала на Партію регіонів.
partiya_regionov.jpg
tsn.ua

Безумовним лідером за вартістю виборчої кампанії на парламентських виборах-2012 стала Партія регіонів, що задекларувала витрати в розмірі 218 млн грн.

Майже 157 млн грн з цієї суми було витрачено на рекламу у ЗМІ, ще в 33 млн грн обійшлася зовнішня реклама, пише «КоммерсантЪ-Украина» з посиланням на фінансовий звіт партії, поданий до ЦВК.

Офіційно на всю кампанію 22 зареєстровані партії витратили в цілому більше 600 млн грн.

Відрив бюджету ПР від інших учасників перегонів досить значний. Так, друге місце за обсягом витрачених коштів зайняла «Батьківщина», що задекларувала 107 млн грн. У опозиційної партії майже весь бюджет пішов на оплату послуг ЗМІ (94 млн грн), ще в 9,5 млн грн обійшлася зовнішня реклама.

Виходячи з офіційно задекларованих витрат і результатів голосування в багатомандатному окрузі, партії влади кожен голос обійшовся трохи дорожче, ніж її головному опоненту, - 35,7 грн у Партії регіонів проти 20,6 грн у «Батьківщини».

Партія УДАР, яка посіла третє місце за підсумками виборів, виявилася набагато економнішою за лідерів і вклалася у скромні 33,7 млн грн (11,8 грн за голос). Це, втім, не дозволило УДАРу побити рекорд ефективності, поставлений партією «Свобода» (23,2 млн грн; 10,9 грн за голос).

Набагато менш ефективною виявилася кампанія Компартії, що обійшлася комуністам більш ніж в 72 млн грн (вартість одного голосу - 27 грн).

Найменш ж ефективно витратили кошти партії, що не подолали прохідний бар'єр. У цьому плані лідером офіційного заліку є партія «Наша Україна» (НУ), очолювана третім президентом України Віктором Ющенком. Вона задекларувала витрачання більше 63 млн грн, і таким чином вартість кожного голосу на підтримку НУ перевищила 278 грн.

Це набагато вище за показник партії «Україна - Вперед!» Наталії Королевської, яку традиційно критикували за надмірно дорогу рекламну кампанію. Вона показала 60,6 млн грн витрат, і таким чином один голос їй обійшовся в 188 грн.

Втім, як зазначають експерти, реальна сума, витрачена учасниками виборів, набагато вище офіційно заявленої.

Читайте також:

Нова Рада обрана: повний список депутатів

Партії відзвітували ЦВК за витрачені на виборах гроші

Опозиція не голосуватиме за перевибори в проблемних округах

Кандидати в депутати пропонують за голоси виборців від 50 до 500 гривень

За матеріалами: Коммерсантъ-Украина
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.64
EUR 27.25
Останні новини