Топ Новини

Журналісти ТВі вимагають зняти Шевченка і розкрити імена власників каналу

24 квітня 2013 в 20:52

Колектив ТВі, який оголосив страйк, висунув свої вимоги: розірвати договори з Шевченком і Радченком, назвати власників каналу і не втручатися у професійну діяльність журналістів.

TВi
Найєм оприлюднив вимоги страйкуючих журналістів в ефірі ТВі

Комітет профспілки журналістів телеканалу ТВі, які напередодні оголосили страйк до вирішення конфлікту між власниками телеканалу, висунув свої вимоги. Журналісти вимагають розірвати трудовий договір з Артемом Шевченка і Олегом Радченком, а також розкрити інформацію про власників телеканалу.

Заяву профспілки зачитав у прямому ефірі ТВі Мустафа Найєм. Також заяву опубліковано на сайті телеканалу. Наводимо її повністю:

"Відповідно до статті 24 Закону України "Про інформацію" забороняються втручання у професійну діяльність журналістів, контроль за змістом поширюваної інформації, зокрема з метою поширення чи непоширення певної інформації, замовчування суспільно необхідної інформації, накладення заборони на висвітлення окремих тем, показ окремих осіб або поширення інформації про них.

Відповідно до статті 25 Закону України "Про інформацію" журналіст засобу масової інформації має право відмовитися від авторства (підпису) на матеріал, якщо його зміст після редакційної правки (редагування) суперечить його переконанням.

Відповіднодо пункту 16 Етичного Кодексу українського журналіста: "Журналіста не можна службовим порядком зобов'язати писати чи виконувати будь-що, якщо це суперечить його власним переконанням чи принципам".

Керуючись вищезазначенним, Комітет Професійної спілки "Журналістів телеканалу ТВі" вимагає:

1. Розірвати трудовий договір з керівником ТОВ Телерадіокомпанія "Телерадіосвіт" Артемом Шевченком та керівником ТОВ "Інтерпрофіт" Олегом Радченком, які допустили порушення законодавства про працю та порушення професійних прав журналістів, а саме: перешкоджання журналістам виконувати свої професійні обов'язки, шляхом скасування виходу в ефір 23 квітня 2013 року; вимогами непоширення інформації, замовчування суспільно необхідної інформації про події на каналі, накладення заборони на висвітлення окремих тем, показ окремих осіб або поширення інформації про них; перешкоджанням гостям, запрошеним журналістам на програми увійти для участі в програмах; грубе порушення трудового законодавства щодо Н.Катеринчук; не мотивованого припинення виходу програми "Проти ночі з Павлом Шереметом".

2. Призначити в.о. керівників ТОВ Телерадіокомпанія "Телерадіосвіт" та ТОВ "Інтерпрофіт", до вирішення спору між засновниками та інвесторами каналу судовими інстанціями, лише за погодженням з первинною профспілковою організацією професійною спілкою "Журналістів телеканалу ТВі".

3. Оприлюднити прозору структуру власності юридичних осіб, які є власниками каналу ТВі та оголосити з документальним підтвердженням кінцевого бенефіціара.

4. Оголосити склад та терміново провести збори редакційної ради каналу, збільшити повноваження редакційної ради щодо формування редакційної політики та вирішення внутрішньо редакційних спорів.

5. Не змінювати сітку мовлення каналу та не втручатися у професійну діяльність журналістів, забезпечивши вихід в ефір усіх програм станом на 22 квітня 2013 року

6. Не проводити за ініціативою власника звільнень журналістів та технічних працівників, які були задіяні у виробництві програм на каналі станом на 22 квітня 2013 року, не розривати чинні угоди і договори з виробниками контенту каналу ТВі, які діяли станом на 22 квітня 2013 року.

7. Не застосовувати санкцій до учасників страйку ані у вигляді припинення трудових договорів, ані у вигляді припинення договірних відносин"
.

Нагадаємо, скандал навколо ТВі розгорівся 23 квітня. Вранці прес-служба телеканалу повідомила, що новим генеральним директором призначено Артема Шевченка, який змінив у керівництві каналу Наталію Катеринчук. Новим інвестором каналу став американський бізнесмен Олександр Альтман.

Власник ТВі Костянтин Кагаловський заявив, що на каналі сталося "класичне рейдерське захоплення". Він спростував продаж каналу і звинуватив Альтмана в підробці довіреності його компанії.

Ввечері 23 квітня на ТВі запустили повтори програм і не дали вийти в ефір журналістам, які хотіли озвучити власну позицію. Колектив оголосив страйк.

Читайте також:

На ТВі почалися звільнення

Міліція відкрила кримінальне провадження у зв'язку зі скандалом на ТВі

Журналісти ТВі оголосили страйк: їм не дали вийти в ефір і запустили повтори

Шевченка внесено до Держреєстру як керівника ТВі замість Катеринчук

За матеріалами: ZN.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 26.13
EUR 27.96
Останні новини