Їздити "Хюндаями" стане небезпечно - "Укрзалізниця" не закупила потрібні стрілочні переводи

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Їздити "Хюндаями" стане небезпечно - "Укрзалізниця" не закупила потрібні стрілочні переводи © ukr-prom.com
При використанні переводів Керченського заводу рух понад 120 км/год заборонено, тоді як в Україні на основних магістралях курсують поїзди зі швидкістю 140 км/год, а на лініях швидкісного руху експлуатуються "Хюндаї" зі швидкістю 160 км/год.

Умови тендеру на закупівлю стрілочних переводів "Укрзалізницею" виписані таким чином, щоб Дніпропетровський стрілочний завод, що виробляє дану продукцію, не отримав замовлень. Про це ZN.UA повідомив один з акціонерів підприємства Олег Левін.

"Як можна використовувати "Хюндай" зі швидкістю 160 км/год, але при цьому не закуповувати стрілкових переводів, які витримують таку швидкість? Наші переводи марки Дн345 не мають аналогів в Україні, і якщо "Укрзалізниця" їх не закуповує, то міністерство інфраструктури ризикує життям пасажирів. Тендер 7 березня покаже рівень професіоналізму та особистої порядності керівників української транспортної інфраструктури", - сказав він.

Чи є реальною загроза залізничної катастрофи в результаті припинення закупівель Міністерством інфраструктури високошвидкісних стрілочних переводів в Україні, ZN.UA попросила відповісти професора Едуарда Даниленка, завідувача кафедрою "Залізнична колія та колійне господарство" Державного економіко-технологічного університету транспорту України, академік Транспортної Академії України.

За його словами, в даний час за експлуатаційними характеристиками продукція конкуруючого з Дніпропетровським Керченського заводу не підходить для українських магістралей, на яких швидкість руху поїздів перевищує 120 км/год, її якість на порядок нижче.

"Це офіційний висновок Стрілкової комісії Головного управління колійного господарства, підтверджене, зокрема, даними обстеження колієобстежувальної станції "Укрзалізниці". При використанні переводів Керченського заводу рух понад 120 км/год заборонений, тоді як у нас на основних магістралях курсують поїзди зі швидкістю 140 км/год, а на лініях швидкісного руху експлуатуються "Хюндаї" зі швидкістю до 160 км/год", - зазначив він.

Докладніше читайте в статті Юрія Бутусова "Вілкул в овечій шкурі. Як віце-прем'єр-міністр "віджимає" завод" у свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна". !zn

Читайте також:

Місцевій владі заборонили купувати імпортний міський транспорт

Фахівці Hyundai будуть супроводжувати рейси електропоїздів

Губернатор Дніпропетровської області Олександр Вілкул став віце-прем ' єром у новому Кабміні

Президент призначив новий склад Кабміну: список міністрів (ФОТО)

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі