Топ Новини

Телеканали промоніторять на предмет прихованої реклами алкоголю

1 березня 2013 в 10:55

Громадська рада при Нацраді з питань телебачення і радіомовлення перевірить дотримання телерадіокомпаніями законодавства щодо спонсорства алкогольних напоїв.

Алкоголь водка
Телеканали промоніторять на предмет прихованої реклами алкоголю

На телеканалах проведуть перевірку законності рекламного просування алкогольних брендів. Нагадаємо, що відповідно до внесених змін у чинне законодавство в даний час в Україні телевізійна реклама алкогольної продукції заборонена. На телебаченні і радіо ролики, що містять рекламу алкоголю, можуть виходити в ефір тільки з 23.00 до 6.00. Тим не менш, останнім часом спостерігаються грубі системні порушення цих вимог.

Тому Громадська рада при Нацраді з питань телебачення і радіомовлення вирішила перевірити дотримання телерадіокомпаніями законодавства щодо спонсорства алкогольних напоїв. Для фіксації порушень "громадські діячі" звернулися у Нацраду з проханням провести моніторинг ефіру як у робочі, так і у вихідні дні.

Причому мова буде йти не тільки про ротацію роликів, але і про приховану рекламу. Як показують результати всеукраїнських досліджень, проведених Київським міжнародним інститутом соціології (4-10 лютого, 2000 респондентів-телеглядачів) 89,6% українців вважають будь-які згадки найменувань торгових марок рекламою алкоголю. Причому, це прямо впливає на їхню поведінку, як споживачів - особливо на молодь. Кожен п'ятий респондент у віці 18-29 років зазначив, що купує алкоголь саме тих марок, інформацію про які отримує завдяки телебаченню. В той же час, за даними ВООЗ, Україна займає перше місце у світі щодо вживання алкоголю дітьми та молоддю - 40 % жителів нашої країни у віці 14-18 років систематично вживають алкогольні напої.

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
Останні новини