Топ Новини

На телеканалі ТВі розгорівся скандал з можливою зміною власника і рейдерською атакою

23 квітня 2013 в 13:07

Зранку на офіційному сайті телеканалу ТВі опубліковано повідомлення про зміну інвестора і про нового керівника. Новопризначений гендиректор телеканалу Артем Шевченко підтвердив своє призначення, у той же час нинішній гендиректор Наталія Катеринчук заявила про рейдерську атаку і спростувала зміну власника.

На телеканалі ТВі розгорівся скандал, пов'язаний нібито зі зміною власників і ротаціями у керівництві каналу.

Так, вранці у вівторок, 22 квітня, на офіційному сайті ТВі опубліковано повідомлення про те, що "новим інвестором каналу став відомий американський бізнесмен Олександр Альтман". Також повідомлялося, що "новим генеральним директором телеканалу ТВі став Артем Шевченко, який змінив у керівництві каналу Наталію Катеринчук".

Артем Шевченко підтвердив інформацію про появу нового інвестора Олександра Альтмана і своє призначення на посаду гендиректора телекомпанії. "Правда те, що написано у початковому прес-релізі", - сказав він в коментарі "Українській правді".

Однак, Наталія Катеринчук назвала це повідомлення фальшивкою. "Прес-реліз фейковий, пошта каналу зламана... Зламана чи хтось з колишніх працівників скористався паролем - не знаю. Те, що розсилається - неправда", - сказала вона.

Вона заявила також, що залишається на своїй посаді. "Нічого не змінилося ані у складі засновників, ані у складі інвесторів, ані в керівному складі. Нічого. Все залишається, як було", - сказала Катеринчук.

"Це другий Власенко і ведмеді, тільки з більш креативним підходом", - підкреслила вона.

Пізніше стало відомо, що власника телеканалу ТВі Костянтина Кагаловського не пускають в будівлю, де розташована студія каналу. За словами очевидців, заступник директора з безпеки каналу з 9 години ранку "перекрив усе".

Сам Костянтин Кагаловський в офіційній заяві назвав нібито зміну власника каналу "класичним рейдерським захопленням", здійсненим "за допомогою силових структур". Кагаловський заявив, що рейдерське захоплення здійснено за допомогою заступника з безпеки телеканалу Радченка, "який напередодні викрав статутні документи" ТВі.

Втім, Кагаловський з посиланням на дані юристів каналу заявив, що у статутні документи не було внесено ніяких змін.

"Тому юридичних підстав про зміну власника не існує, - йдеться в його заяві. - Горезвісний Альтман канал фінансувати не буде, оскільки не має достатніх для цього ресурсів. Альтмана використовують якісь інші сили - які - поки не встановлено".

У свою чергу, шеф-редактор ТВі Віталій Портников у коментарі "Телекритиці" заявив, що "будь-який розкол редакційного колективу може призвести тільки до зникнення ТВі як незалежного інформаційного ресурсу, що буде тільки на руку владі".

На його думку, журналісти за будь-яких умов повинні продовжувати видавати продукт, "а особи, які перебувають у бізнес-конфлікті, повинні вирішувати стосунки між собою".

"Я сподіваюся, що переможе здоровий глузд, який не дасть перетворити канал на арену розборок і залишить канал незалежним інформаційним ресурсом", - сказав Портников.

Він нагадав, що попередній конфлікт між інвесторами ТВі Володимиром Гусинським і Костянтином Кагаловським вирішувався в судовому порядку, і Гусинський не став "знищувати канал".

Також Портников висловив свою журналістську позицію: "Головним завданням колективу має бути збереження незалежності редакційної політики і непідконтрольність владі". Портников додав, що колектив каналу буде наполягати на цій позиції, і він сам збирається бути гарантом цього.

Портников також повідомив, що на 15:00 заплановано загальні збори колективу.

У той же час, автор і ведучий програми "Проти ночі" на ТВі Павло Шеремет на своїй сторінці у фейсбуці заявив про рейдерське захоплення на користь влади.

"У Києві - рейдерське захоплення телеканалу TBi. Класична схема - через начальника служби безпеки. За захопленням стоїть американець Олександр Альтман, близький до Гусинського. Кажуть, що до захоплення причетний депутат від опозиції - партії "Батьківщина" - колишній директор каналу Микола Княжицький...

Це останній незалежний від української влади телеканал, яким володіє російський бізнесмен Костянтин Кагаловський. Явно (постарався, - ред.) хтось з української влади руками олігарха Гусинського і місцевого нібито опозиціонера.

У зв'язку з подіями сьогоднішній вихід моєї програми знаходиться під питанням", - написав Шеремет.

У свою чергу інший ведучий телеканалу - журналіст Мустафа Найєм - спробував у себе на сторінці у фейсбуці звести до одного цілого всі версії щодо ситуації на Тві, підсумувавши "розмови з усіма сторонами і джерелами".

"Костянтин Кагаловський стверджує, що підроблено довіреність його кіпрської компанії, яка дозволила керівнику однієї з українських компаній, що володіють каналом, змінити керівництво каналу.

Артем Шевченко сказав, що його призначив керівник цієї компанії і більше нічого не знає.

Олександр Альтман - людина, яку називають новим інвестором, - імовірно пов'язаний зі старим власником каналу Володимиром Гусинським.

Джерела стверджують, що власники каналу вели переговори про продаж і оцінювали канал у $ 120 млн. Водночас різні сторони пропонували купити канал за суму у десять разів меншу - $ 12 млн. Канал, у тому числі, пропонувався на покупку групі Дмитра Фірташа і Сергія Льовочкіна, які відмовилися платити $ 120 млн і на цьому переговори скінчилися. Каналом також цікавилися люди наближені до Олександра Януковича і Сергія Курченка, з якими переговори також закінчилися нічим.

Тепер мої припущення. Наскільки я розумію, якась зі сторін в Україні, вирішили взяти контроль над каналом, скориставшись старим конфліктом між Костянтином Кагаловським і Володимиром Гусинським. Так просто виявилося дешевше і простіше", - написав він.

Найєм уточнив, що зараз їде на канал за запрошенням артема Шевченка, зазначивши, що сподівається, що його пустять в будівлю, оскільки охорона не пускає співробітників на територію каналу. "Подробиці розповім відразу після зустрічі", - підсумував журналіст.

Читайте також:

Азаров насварив ЗМІ за скандальність і скепсис

Телеканал Арбузова заплатить 30 млн за супутник і цифру

Поява Льовочкіна в числі акціонерів "Інтера" стала несподіванкою для Хорошковського

Теги
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.90
EUR 27.56
Останні новини