Київрада вирішила демонтувати Рибальський міст

Поділитися
Київрада вирішила демонтувати Рибальський міст Рибальський вантовий міст © kievstreets.org
Київрада схвалила рішення про демонтаж Рибальського мосту у зв'язку з будівництвом Подільського мостового переходу.

Київська міська рада дозволила демонтувати вантовий міст, що сполучає Поділ з Рибальським полустровом через гавань Дніпра. Таке рішення було прийнято на засіданні Київради у зв'язку з будівництвом Подільського мостового переходу.

З клопотанням про надання дозволу на знесення цього мосту Київрада звернулися до комунального підприємства з ремонту та утримання мостів і доріг Києва "Київавтодорміст", на балансі якого перебуває цей об'єкт, і КП "Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва", що здійснює будівництво Подільського мостового переходу.

Київрада дозволила "Київавтодормосту" списати міст з балансу, а Дирекції - демонтувати його. При цьому первісна балансова вартість Рибальського мосту визначена в розмірі 3,2 млн грн., а залишкова - 455 тис грн.

Керівник управління комунальної власності Дмитро Парфененко відзначив, що вантовий міст через гавань річки Дніпро, який веде з вулиць Верхній Вал і Нижній Вал на Рибальський острів, необхідно списати і демонтувати, тому що він вже давно не виконує своїх функцій.

Між тим, дане рішення Київрада прийняла мінімально допустимою кількістю голосів - 61. При цьому депутати від фракції "УДАР" вимагали переголосувати прийняте перед цим також 61 голосом рішенням про внесення змін у Програму приватизації на поточний рік, оскільки за нього проголосувала картка відсутнього на засіданні депутата Петра Лебедя (фракція Партії регіонів), який є предстоятелем Києво-Печерської Лаври.

УДАРівці заблокували трибуну, і секретар Київради Галина Герега оголосила перерву на годину.

Нагадаємо, Рибальський вантовий міст був однією з перших у світі подібних споруд з залізобетонною балкою жорсткості. За своїм архітектурними і конструктивними формами був пам'яткою 1960-х років. З початку 1990-х років, у зв'язку з аварійним станом конструкцій мосту, на ньому було припинено автомобільне сполучення, а через кілька років під міст були підведені додаткові страхувальні опори. !zn

Читайте також:

Міст на Троєщину відкриють в 2014 році

На добудову Подільського мосту в Києві не вистачає півтора мільярдів

Будувати першу станцію метро на Троєщину почнуть вже у вересні

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі