Звіт про двигун, що порушує закони фізики, офіційно опубліковано

Звіт про двигун, що порушує закони фізики, офіційно опубліковано Звіт про "неможливий двигун" отримав визнання вчених © N+1
Двигун EmDrive створює тягу в вакуумі без реактивного струменя.

Звіт компанії Eagleworks, яка є підрозділом NASA, про працездатність EmDrive - електромагнітного двигуна, що створює тягу в вакуумі без реактивного струменя, був опублікований в Journal of Propulsion and Power. Це означає, що стаття пройшла процедуру рецензування.

EmDrive складається з несиметричного резонатора і магнетрона, який направляє на нього електромагнітне випромінювання. За твердженнями автора винаходу, Роджера Шойера, стоячі електромагнітні хвилі в резонаторі створюють різний тиск на стінки двигуна (через несиметричність), що і є джерелом тяги. Однак подібний принцип роботи (як і більш складні припущення, пов'язані з "відштовхуванням" від вакууму) порушує закон збереження імпульсу або припускає існування деяких нових ефектів.