"Яндекс" обійшов Microsoft і став четвертим у світі пошукачем

7 лютого 2013 в 10:01

"Яндекс" обійшов Microsoft ще в листопаді, але у грудні "тренд" закріпився. У грудні "Яндекс" обробив 4,84 млрд пошукових запитів, а Microsoft - 4,47 млрд.

Яндекс
«Яндекс» став четвертим у світі пошукачем

"Яндекс" обійшов компанію Microsoft за кількістю пошукових запитів і став четвертим пошуковиком у світі після Google, Baidu і Yahoo!.

За даними Comscore, Microsoft перемістилась за підсумками року на п'яте місце. Comscore вважає пошукові запити, зроблені з ноутбуків та сервісів даної компанії, у випадку Microsoft це не тільки її пошуковик Bing, але і microsoft.com й інші сайти, а в разі "Яндекса" - не тільки його "Пошук", але і, наприклад, "Авто" та інші сервіси.

"Яндекс" обійшов Microsoft ще в листопаді, але у грудні "тренд" закріпився, розповідає представник "Яндекса" Тетяна Комарова. У грудні "Яндекс" обробив 4,84 млрд пошукових запитів, а Microsoft - 4,47 млрд.

Приріст "Яндекса" відбувся за рахунок російського ринку, говорить Комарова. Аудиторія рунета в 2012 році збільшилася на 17% до 42,2 млн користувачів (дані TNS). При цьому частка "Яндекса" на пошуковому ринку рунета за рік не змінилася і склала за підсумками грудня 60,5%, на 2-м місці - Google з 26,4% (дані Liveinternet). За словами Комарової, зростає і аудиторія, й інтенсивність використання інтернету.

За даними Comscore, серед топ-5 світових пошуковиків кількість пошукових запитів зросла тільки у "Яндекса" і китайського Baidu: на 28 і 13% відповідно (грудень 2012 р. до грудня 2011 р.). У Google - впала на 10%, у Yahoo! - на 19%, у Microsoft - на 10%. В цілому кількість пошукових запитів у світі, за даними Comscore, впала за рік на 5%.

У той же час, відзначає газета, розрахунки Comscore обмежені, бо вони не враховують запити з мобільних пристроїв, яких в 2012 році продано в два з гаком рази більше, ніж десктопів і ноутбуків: смартфонів - 712,6 млн, планшетів, за попередніми даними, 130 млн, а десктопів і ноутбуків - всього 352 млн (дані IDC).

"Можливо, той факт, що користування інтернетом, так само як і пошуковими системами, зміщується в бік мобільних пристроїв, вносить похибку вимірювання загальної кількості запитів", - припускає віце-президент і технічний директор Mail.ru Group Володимир Габрієлян.

"Люди все більше користуються мобільними пристроями, відповідно, і пошукові запити теж перетікають туди, - пояснює представник Google Алла Забровська. - Наприклад, у Google кількість запитів з мобільних і планшетів зросла більш ніж на 80% за рік (IV квартал 2011 року до IV кварталу 2012 року)".

Представник Microsoft відмовився від коментарів.

Читайте також:

Google очолює десятку найпопулярніших сайтів, замикає - Facebook

"Яндекс" випустив власний браузер

Пошуковики розкриють особисті дані користувачів соцмережі

Ведомости
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 26.10
EUR 28.01
Останні новини