Вченим вдалося "стерти" фобії з мозку людини

Вченим вдалося "стерти" фобії з мозку людини Вчені "стерли" фобії з мозку людини © Naked Science
Дослідники запропонували новий спосіб лікування фобій без стресових переживань.

Міжнародний колектив учених запропонував новий спосіб лікування фобій, в рамках якого людині не потрібно заново переживати досвід, що травмує. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Nature Human Behaviour.

В рамках дослідження учені спостерігали за активністю мозку 17 піддослідних, кожного з яких били помірної сили струмом кожен раз, коли на екрані з'являлося зображення якого-небудь предмету. В результаті ученим вдалося виявити специфічні патерни, мережі нейронів, які формувалися при виникненні страху.

Як заявив Бен Сеймур, один з авторів дослідження, "ми виявили, що навіть коли добровольці перебували в розслабленому стані, патерни частково збуджувалися в результаті випадкової, постійно флуктуючої активності мозку, хоча самі піддослідні цього не усвідомлювали".