Вчені змоделювали падіння людини на нейтронну зірку

Вчені змоделювали падіння людини на нейтронну зірку Вчені показали падіння людини на нейтронну зірку © Naked Science
Швидкість падіння буде сягати 160 тисяч кілометрів на секунду.

Вчені представили анімацію падіння людини на нейтронну зірку. Ролик був викладений на каналі Science Channel.

Як відзначають дослідники, нейтронні зірки є одними з найбільш небезпечних і щільних об'єктів у Всесвіті. Речовина нейтронної зірки розміром з невеликий камінь буде важити 100 мільйонів тонн.

Тепер же дослідники змоделювали падіння людини, яка потрапила під дію гравітаційної сили нейтронної зірки. Відзначається, що гравітація об'єкта призведе до того, що людина буде падати зі швидкістю близько 160 тисяч кілометрів на секунду. Під дією приливних сил тіло людини зруйнується, а її падіння на зірку викличе викид речовини.

Типова нейтронна зірка має приблизно таку ж масу, що і Сонце, тоді як її діаметр становить 10-20 кілометрів. Ядро світила складається з нейтронів, тонка кора - атомних ядер і електронів. Гравітаційному стиску небесного тіла перешкоджають ядерні сили.

Раніше вчені виявили зірку-надгіганта з нейтронною зіркою в центрі. Подібні космічні тіла називають об'єктами Торна-Житкова. Ядром червоного гіганта є нейтронна зірка. Ймовірно, подібне явище виникло після злиття подвійної системи. Висновки вчених зроблені на підставі повторного аналізу відомостей фотометричних каталогів і висновків, які стосувалися характеру руху HV2112 в межах галактики Мала Магелланова Хмара.