Вчені зафіксували 234 потенційних сигнали інопланетних цивілізацій

12 жовтня 2016 в 14:51

На думку дослідників, позаземні цивілізації свідомо змінюють світловий сигнал для того, щоб мешканці інших планет могли їх помітити.

галактика
Вчені зафіксували потенційні сигнали інопланетних цивілізацій
spacetelescope.org
Канадські астрофізики зафіксували 234 випадки того, що вони називають "незвичайними періодичними спектральними модуляціями в малій частці зірок сонячного типу". На думку дослідників, ці сигнали можуть бути свідченням існування розвинених інопланетних цивілізацій. Висновки дослідників опубліковані на сайті arXiv.org.

За словами дослідників, вони виявили сигнали з однаковою періодичністю у 234 зірок з областю спектра від F2 до K1. На думку дослідників, ці сигнали є світловими імпульсами, які продукуються позаземними цивілізаціями для того, щоб жителі інших планет могли їх виявити.

Як відзначають дослідники, те, що подібні сигнали були виявлені у обмеженої кількості зірок, що підтверджує гіпотезу. Разом з тим, автори роботи підкреслюють, що їхня гіпотеза вимагає подальшої перевірки.