Вчені визначили раціон дітей в середньовічній Англії

Вчені визначили раціон дітей в середньовічній Англії Археологи дослідили зуби дітей з середньовічної Англії © strana.ru
Діти з різних станів харчувалися приблизно однаково.

Британські археологи провели дослідження емалі молочних зубів дітей, які були поховані на Кентерберійському кладовищі в Середньовіччі, що допомогло вченим визначити, чим харчувалися англійські діти в часи Плантагенетів. У результаті вчені встановили, що представники різних станів харчувалися приблизно однаково і досить рано переставали пити молоко матері. Висновки вчених були опубліковані в Journal of Archaeological Science.

На території Кентерберійського цвинтаря ховали представників як найбагатших, так і найбідніших прошарків населення часів династії Плантагенетів. За словами вчених, тріщини в емалі приховують у собі інформацію про те, наскільки якісною їжею харчувався людина, як довго він пив молоко матері, а подряпини на її поверхні і ізотопний склад можуть розповісти про те, яку конкретно їжу він їв в різні періоди життя.