Вчені виявили невідомий раніше вид стародавньої людини

Вчені виявили невідомий раніше вид стародавньої людини Новий вид стародавньої людини поєднував у собі фізичні риси як мавп, так і людей © strana.ru
Наше "родинне дерево" стало ще більш заплутаним.

Вчені знайшли скам'янілі останки представників невідомого раніше виду давньої людини в регіоні Афар в Ефіопії. Зокрема, були знайдені щелепи і зуби, їх вік оцінюється в 3,3-3,5 млн років. Знайдені кістки імовірно є останками чотирьох осіб, які поєднували в собі фізичні риси як мавп, так і людей.

Даний факт означає, що новий викопний вид стародавньої людини жив одночасно з кількома іншими представниками людського виду, що додатково ускладнює походження сучасної людини.

Новий вид стародавньої людини називали Australopithecus deyiremeda. Слово "deyiremeda" означає на місцевому афарском мовою "близький родич".

"Нам довелося подивитися на деталі анатомії і морфології зубів верхньої і нижньої щелепи, і ми виявили принципові відмінності. У цього нового виду дуже потужні щелепи. При цьому ми бачимо, що зуби у нього меншого розміру. Ікло дуже маленький – менше, ніж у всіх викопних людей, описаних нами в минулому", - сказав керівник групи дослідників доктор Йоханнас Хайле-Селассіє.

Він повідомив, що рання стадія еволюції людини була влаштована вкрай складно.

"У колишні часи у нас не було викопних знахідок, що свідчать про різноманіття гомінідів у період середнього пліоцену, і тому ми думали, що є лише одна лінія, один примітивний попередник – їм вважали австралопітека афарського в особі Люсі – і від неї-то і відбулися всі пізніші види", - говорить доктор Хайле-Селассіє.

Також вчений додав, що знахідка нового виду давньої людини також дозволить вченим з'ясувати, як спільно існували ці види – змішувалися вони або уникали один одного і як ділили їжу та інші ресурси.

Раніше повідомлялося, що археологи знайшли скелети людей однієї з найдавніших цивілізацій у світі.