Вчені виявили невідомі форми життя на дні океану

Вчені виявили невідомі форми життя на дні океану Корали "Фіолетовий туман" © AP Photo/Caleb Jones
Нові форми життя вдалося знайти під час досліджень на глибині майже 4 тисячі метрів.

На дні Тихого океану біля Гавайських островів, вчені зафіксували рідкісного восьминога з величезними щупами та досі невідомий вид коралів, який охрестили "фіолетовим туманом" через їх забарвлення.

"Ми нічого не знаємо про дно океану. Нам відоме лише те, що кожна з цих підводних гір є притулком для нових видів, але ми поки що не знаємо, що вони існують. Ми не знаємо, як вони розвивалися", - сказав Пітер Селігманн, голова Conservation International.

Спільні дослідження проводили науковці університету штату Гаваї та некомерційної організації "Міжнародний союз охорони природи" (Conservation International). Вони на триособовій субмарині занурились на глибину майже 4 тисяч метрів, щоб дослідити підводну гору Кука зі згаслим вулканом.

Перше занурення відбулося 6 вересня, що стало першою в історії експедицією до підводної гори Кука за допомогою підводного апарату на якому перебували люди. Міжнародний союз охорони природи сподівається вивчити 50 підводних гір або підводних вулканів, протягом наступних п'яти років.