Вчені виявили найвище дерево Африки

Вчені виявили найвище дерево Африки Висота дерева досягає 81,5 метра © N+1
Висота дерева-рекордсмена становить 81,5 метра.

Вчені з Німеччини виявили на схилах гори Кіліманджаро найвище дерево Африки. Ним виявилася ентандрофрагма висока, висота якої досягає 81,5 метра. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Biodiversity and Conservation.

Дослідники вивчали рослинність на слонах Кіліманджаро протягом 20 років. За цей час вони дослідили близько 600 ділянок лісової рослинності. На висоті від 1400 до 2100 метрів на Кіліманджаро зростає ентандрофрагма висока, що виявилася найвищою з африканських дерев, знайдених до цих пір. Досі вчені вважали, що максимальна висота ентандрофрагм не перевищує 55 метрів. Між 2012 і 2016 роками вчені за допомогою лазерних інструментів виміряли висоту 20 ентандрофрагм і знайшли серед них вісім дерев вище 60 метрів. За річними кільцами дослідники визначили їх приблизний вік - від 150 до 600 років, вік рекордсмена оцінюється в 470 років.

Найвищим деревом Землі на даний момент є секвоя вічнозелена Гіперіон, що росте в Каліфорнії. Її висота становить 115,2 метра.

Раніше дослідники з Массачусетського технологічного інституту прийшли до висновку, що першою твариною на Землі була звичайна губка. До таких висновків вони прийшли після того, як генетичний аналіз підтвердив, що губки дали органічні молекули, які були виявлені в каменях віком 640 мільйонів років.