Вчені виявили на Місяці 222 нових кратера

Вчені виявили на Місяці 222 нових кратера На Місяці знайдені 222 нових кратера
Кратери були утворені через бомбардування супутника Землі метеоритами за останні сім років.

Вчені проаналізували дані, які були отримані автоматичною міжпланетною станцією Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO), і прийшли до висновку про те, що метеорити бомбардують Місяць набагато частіше, ніж вважалося до цього. За останні сім років на супутнику Землі утворилися сотні нових кратерів.

Вчені порівняли 14 тисяч знімків поверхні Місяця до і після запуску LRO і виявили на ній 222 кратера шириною більше 10 метрів. Це на 30% більше, ніж дослідники розраховували знайти.

На думку дослідників, ця динаміка становить небезпеку для майбутніх місячних баз і поселенців. "До запуску LRO ми вважали, що для значної зміни поверхні Місяця потрібні сотні і тисячі мільйонів років. Проте в дійсності верхній шар повністю оновлюється за близько 80 тисяч років", – заявив автор дослідження Емерсон Спейер.

Раніше вчені заявили про те, що на Місяці можливі "місяцетруси". Місяць стискається і деформується під впливом тяжіння Землі. Нещодавно на супутнику нашої планети була виявлена тріщина.