Вчені виявили групу комет, що обертається навколо зірки

Вчені виявили групу комет, що обертається навколо зірки Вчені виявили, що обертається навколо зірки групу комет © NASA
Зірка KIC 8462852 на 50% більша за Сонце.

Вчені з Єльського університету звернули увагу на дивний сигнал, який надходив від зірки KIC 8462852. В результаті досліджень, які тривали чотири роки, вчені прийшли до висновку, що навколо зірки обертається кілька екзокомет, чий рух і пояснює дивний сигнал, який від неї надходить. Повідомлення про це було опубліковано виданням New Scientist.

Вчені помітили, що світло від зірки постійно згасає. Але якщо зазвичай планети, які обертаються навколо зірки, затуляють її на кілька годин або днів з рівним проміжком часу, світло від KIC 8462852 ставало менш яскравим через відрізки часу, не рівні один одному. Сяйво зірки пропадало на нетривалий час два рази в 2009 році, її затуляла небесне тіло химерної форми на тиждень в 2011, кілька разів світло її згасало на нетривалий час у 2013 році. Кілька разів яскравість сяйва зірки падала майже на 20%.