Вчені виявили чорні діри, що загадково вишикувалися

Вчені виявили чорні діри, що загадково вишикувалися © Hi-news.ru
Радіоджети чорних дір витягнуті в одному напрямку.

Чорні діри викидають радіоджети в одному напрямку

Вчені з Університету Кейптауна і Університету Західно-Капській провінції в Південній Африці за допомогою глибокої радіозйомки встановили, що надмасивні чорні діри у віддаленій частині Всесвіту витягли свої радіоджети в одному напрямку. На думку вчених, це сталося через первинні флуктуацій маси в ранньому Всесвіті. Результати досліджень вчених були опубліковані в Щомісячних нотатках Королівського астрономічного товариства.

Новий результат є першим у своєму роді відкриттям вирівнювання джетів в галактиках у великому обсязі космосу. На думку дослідників, вирівнювання джетів є наслідком того, що надмасивні чорні діри обертаються в одному напрямку.

Як заявив один з авторів дослідження Ендрю Расс Тейлор, "оскільки ці чорні діри не знають про існування одна одної, не обмінюються інформацією і не впливають одна на одну на таких великих масштабах, вирівнювання обертань повинно було відбутися в процесі формування цих галактик в ранньому Всесвіті".

Раніше NASA представило відео знищення зірки чорною дірою. На відео зображено момент так званого "приливного руйнування", яке знаходиться в центрі галактики, розташованій на відстані 290 мільйонів світлових років від Землі.