Вчені створили сильний і акуратний маніпулятор

1 лютого в 17:41

Дослідники порівняли захоплення маніпулятора з захопленням кінчиками пальців.

манипулятор
Маніпулятор може захопити курячої яйце, не розбивши його
N+1

Дослідники з Федеральної політехнічної школи Лозанни (EPFL) розробили маніпулятор для роботів, здатний захоплювати крихкі предмети, наприклад, курячі яйця або повітряні кулі, не знищуючи їх при цьому. При створенні маніпулятора вчені використовували електроадгезію – утримання предмета здійснюється за рахунок електростатичної напруги. Результати роботи вчених були опубліковані в журналі Advanced Materials.

При включенні живлення два еластичних плоских актуатора міцно схоплюють предмет. Дослідники порівнюють таке захоплення зі звичним захопленням кінчиками пальців. За словами розробників, маніпулятор вийшов дуже міцним, сильним і акуратним.

манипулятор
N+1

За словами авторів пристрою, подібний маніпулятор може згодиться на виробництві в харчовій промисловості, при протезуванні і навіть для збору космічного сміття.