Вчені розповіли про вплив "поїдання" планет на еволюцію зірок

Вчені розповіли про вплив "поїдання" планет на еволюцію зірок "Поїдання" планет істотно впливає на зовнішній вигляд зірок © spacetelescope.org
Дослідники спостерігали за зіркою, віддаленою від Землі на 1100 світлових років.

Вчені заявили про те, що "поїдання" планет призводить до того, що яскравість, розміри і тривалість життя зірок можуть помітно змінюватися. Висновки дослідників опубліковані на сайті Arxiv.org.

Нещодавно вчені встановили, що зірки можуть руйнувати і "з'їдати" планети, які їх оточують. Це може відбуватися як на ранніх етапах становлення зірок, так і в самому кінці їхнього життя. Тепер же дослідники вивчили цей процес, спостерігаючи за зіркою 2MASS J08095427–4721419 в сузір'ї Вітрила.

Ця схожа на Сонце зірка розташовується на відстані 1100 світлових років від Землі, вона була відкрита у 2014 році і привернула увагу вчених тим, що, судячи з високої частки заліза та інших металів, була значно старшою, ніж її сусіди за зоряним скупченням. Ця особливість зацікавила дослідників, оскільки за сучасними уявленнями зірки в одних і тих же "яслах" з'являються в один і той же час.