Вчені розповіли, чому земляни досі не зустріли інопланетян

22 лютого в 12:47

Вчені дослідили 13,8 мільярда років розвитку Всесвіту.

вселенная
Земля займає унікальне місце у Всесвіті

Вчені висунули припущення про те, що земляни досі не зустріли прибульців через унікальність планети. Під час дослідження вчені проаналізували величезне число планет в спостережуваній частини Всесвіту. Результати роботи вчених були представлені на сайті arXiv.

Вчені склали збірник, який включає в себе екзопланети земного типу. Дослідники створили комп'ютерну модель Всесвіту, в яку увійшли моделі різних галактик, потім в модель були додані закони фізики, які допомогли зімітувати те, як росли галактики, еволюціонували в зірки і формувалися планети. У результаті вчені змогли відтворити 13,8 мільярда років розвитку Всесвіту.

Читайте також: Позаземні цивілізації можут виявитися воєвничими кочівниками і захопити Землю – Хокінг

В результаті досліджень вчені з'ясували, що в спостережуваній частини Всесвіту Земля є лише однією з 700 мільйонів трильйонів планет подібного типу. Разом з тим, на думку провідного автора дослідження Еріка Закріссона, жодна з цих планет схожа на Землю. Це сталося через те, що інші планети значно старші за Землю, крім того, вона посідає унікальне місце в Чумацькому Шляху. На думку вчених, наша планета представляє собою спростування принципу Коперника, згідно до якого як Земля, так і Сонце не займають у Всесвіті унікального положення.

Варто відзначити, що у даної моделі є певні недоліки, оскільки вона аналізує лише частину Всесвіту, тому деякі зв'язки і процеси залишаються поза її увагою.

Раніше Едвард Сноуден заявив про те, що земляни не можуть розшифрувати код послань інопланетян. В ефірі одного з американських телеканалів він заявив про те, що Всесвіт настільки зацікавлена в охороні комунікації, що інопланетний сигнал може бути просто дуже добре зашифрований. Тому земляни не можуть відрізнити його від навколишнього шуму.

За матеріалами: Naked Science