Вчені розкрили зв'язок між раком і ожирінням

1 березня в 12:59

Ожиріння підвищує ризик розвитку дев'яти форм раку.

рак опухоль
Ожиріння підвищує ризик розвитку дев'яти форм раку
Lenta.ru
Вчені представили нові свідчення того, що ожиріння підвищує ризик розвитку відразу дев'яти форм раку, в тому числі і раку грудей. Висновки дослідників опубліковані в журналі BMJ.

У ході дослідження вчені проаналізували експериментальні дані понад 200 робіт, автори яких вивчали або наслідки розвитку ожиріння, або ймовірність розвитку різних форм раку. В більшості випадків вчені не знайшли зв'язків між раком і ожирінням, проте в 13% досліджень, пов'язаних з розвитком дев'яти форм раку, вони все ж таки існували. Всі ці пухлини були пов'язані або з роботою травної системи, такі як рак прямої кишки, шлунку, стравоходу і товстої кишки, або були пов'язані з гормональними порушеннями – рак нирок, підшлункової залози, молочних залоз, тіла матки, а також рак крові.

Читайте також: Вчені знайшли заміну антибіотиків у крові драконів з острова Комодо

Ймовірність розвитку всіх цих видів раку зростала по мірі зростання зайвих кілограмів, але різні види раку реагували на підвищення маси тіла неоднаково. Наприклад, для раку прямої кишки ймовірність його розвитку була майже однаковою для всіх рівнів ожиріння, а для раку підшлункової залози вона підвищувалася на 50% на кожні 5 кілограмів зайвої ваги.

Раніше повідомлялося про те, що українські вчені винайшли протираковий засіб на основі чорних антарктичних дріжджів Nadsoniela nigra. Дослідження українських вчених-мікробіологів можуть допомогти в боротьбі з раком.

Детальніше про дослідження українських вчених в Антарктиді читайте у статті Лідії Суржик та Володимира Драбчука "Українська Антарктида" у свіжому номері газети "Дзеркало тижня. Україна"