Вчені описали орбіту гіпотетичної планети Сонячної системи

Вчені описали орбіту гіпотетичної планети Сонячної системи Гіпотетична планета обертається навколо Сонця з періодом 17117 років © Lenta.ru
За оцінками вчених, планета обертається навколо Сонця з періодом 17117 років.

Вчені з Лабораторії планет і супутників Арізонського університету в США запропонували нові обмеження на параметри траєкторії гіпотетичної планети (або карликової планети) Сонячної системи. Результати досліджень вчених були опубліковані на сайті arXiv.org.

У своїй роботі вчені використовували той факт, що періоди орбіт чотирьох великих транснептунових об'єктів (Sedna (90377), 2010 GB174, 2004 VN112, 2012 VP113) приблизно співвідносяться як цілі числа (тобто знаходяться в орбітальному резонансі). На думку вчених, резонанс цих об'єктів обурюється іншим небесним тілом.