Вчені назвали жир головною причиною появи смертельних ракових пухлин

Вчені назвали жир головною причиною появи смертельних ракових пухлин Жир сприяє формуванню метастази ракової пухлини © Lenta.ru
Жир бере участь у формуванні нових лімфатичних судин.

Бельгійські вчені визначили механізм формування метастаз ракової пухлини. Ключову роль відіграє жир, який бере участь у формуванні нових лімфатичних судин, по яких злоякісні клітини проникають в інші тканини та органи. Висновки дослідників опубліковані в журналі Nature.

Метастази є головною причиною смерті ракових хворих. Для того, щоб ракові клітини могли поширюватися на здорові тканини, їм потрібні вже існуючі або нові канали, наприклад, лімфатичні судини, які перетворюються з кровоносних. Тепер же вчені встановили, що для цієї трансформації необхідно використання жирових відкладень в клітинах. З них утворюються молекули, які, у свою чергу, впливають на фактори, що регулюють активність певних генів.