Вчені назвали новий вид тарантула на честь Джонні Кеша

Вчені назвали новий вид тарантула на честь Джонні Кеша Іменем Джонні Кеша названий новий вид тарантула
Павук був знайдений в околицях в'язниці Фолсом.

Аранхологи опублікували опис нових тарантулів чорного кольору. Новий вид павуків був виявлений в Каліфорнії в околицях в'язниці Фолсом і був названий на честь кантрі-зірки Джонні Кеша. Повідомлення про це було поширене Science News.

Опис Aphonopelma johnnycashi було опубліковано разом з описом 14-ти інших видів павуків родини Aphonopelma. При цьому вчені відзначають складність класифікації членистоногих – для визначення нових видів потрібен аналіз ДНК понад 1,8 тис. тарантулів і їхніх родичів. На це знадобилося близько 10 років. За словами арахнолога Кріса Хемілтона з Обернского університету Алабами, в результаті аналізу павуків були виділені 29 видів, 14 з яких були новими. В тому числі і "Джонні Кеш".