Вчені ламають голову над загадковою гігантською хмарою на Марсі

Вчені ламають голову над загадковою гігантською хмарою на Марсі Вчених все більше цікавить "червона" планета © galspace.spb.ru
Загадкова яскраво сяюча хмара розтягнулась майже на 1000 кілометрів

Вчені продовжують шукати пояснення великий сяючій хмарі на Марсі. Вперше яскрава "хмара" на висоті більше 200 кілометрів від поверхні Марса було помічена астрономами-аматорами в 2012 році. Вона з'являлась двічі з інтервалом в 10 днів.

Проаналізувавши фотографії, вчені прийшли до висновку, що дана формація розміром в 1000 кілометрів поки не може бути пояснена з наукової точки зору.

У статті, опублікованій в журналі Nature, дослідники висловили думку, що це завихрення могло бути величезною хмарою з двоокису вуглецю або незвичайно яскравим полярним сяйвом.

Однак більшість вчених сходиться на думці, що вуглецевих або інших хмар на висоті 200 кілометрів просто не може бути в занадто тонкій атмосфері Марсу.

Після публікації в журналі Nature вчені чекають, що феномен приверне до себе увагу великої кількості вчених, які також спробують розгадати загадку гігантської хмари.