Вчені датували сучасне вимирання тварин ХІХ століттям

Вчені датували сучасне вимирання тварин ХІХ століттям Сучасне вимирання хребетних тварин почалося у ХІХ столітті © Zsl.org
За останні 500 років на Землі вимерло близько 840 видів тварин.

Міжнародна група вчених встановила, що розмір популяції більшості сучасних вимираючих тварин почав скорочуватися з кінця ХІХ століття. Висновки вчених були опубліковані в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

За даними Міжнародного союзу охорони природи, за останні 500 років вимерло близько 840 видів тварин, в статусі вимираючих знаходяться 22 тисячі видів тварин. Разом з тим, вчені не можуть визначити, які чинники грають основну роль у цьому процесі.

У ході нового дослідження вчені проаналізували понад 10 тисяч наукових праць, які були присвячені генетичній різноманітності 2764 видів хребетних. У вибірку увійшли тварини, яким загрожує вимирання (вразливі, вимираючі види і види на межі зникнення), а також ті, яким вимирання не загрожує. Аналіз показав, що генетичне різноманіття у перших нижче, що не враховується при внесенні їх у Червону книгу.