Телескоп "Кеплер" відкрив зірку з чотирма планетами земного типу

Телескоп "Кеплер" відкрив зірку з чотирма планетами земного типу Чотири планети обертаються навколо червоного карлика © NASA
Дослідники місії "Кеплер" підтвердили 104 екзопланети.

Вчені підтвердили 104 екзопланети і 197 кандидатів, які були відкриті за допомогою телескопа "Кеплер". Як повідомляється на сайті NASA, серед досліджених зоряних систем є червоний карлик, навколо якого обертаються чотири екзопланети, імовірно, земного типу.

Система розташовується на відстані 181 світлового року від Землі. Діаметр усіх чотирьох планет перевершує діаметр Землі на 20 або 50%. Сама зірка в половину менша за Сонце і набагато менш яскрава. Екзопланети обертаються навколо світила з періодом від 5,5 до 24 днів.

Дві з виявлених екзопланет отримують тепло,яке можна порівняти з земним, і знаходяться в жилій зоні зірки.

У липні минулого року дослідники місії "Кеплер" повідомили про відкриття "другої Землі". Kepler - 452b обертається навколо зірки, схожої на Сонце, і більша за Землю на 60%.