Skype компенсує користувачам збій у роботі

14 січня 2011 в 12:29
Світовий провайдер інтернет-телефонії Skype вибачився перед своїми користувачами за заподіяні незручності і пообіцяв безкоштовні хвилини.
Світовий провайдер інтернет-телефонії Skype вибачився перед своїми користувачами за заподіяні незручності і пообіцяв безкоштовні хвилини. Голова компанії Skype Тоні Бейтс у відеозверненні пообіцяв виплатити компенсацію своїм користувачам, які не змогли скористатися сервісом інтернет-дзвінків у зв'язку зі збоєм у роботі системи. За словами глави провайдера VoP-телефонії, основні функції Skype - дзвінки і відеодзвінки працюють в нормальному режимі. Однак відновлення сервісу конференц-зв'язку може тривати ще близько доби. Нагадаємо, 22 грудня, у роботі сервісу Skype почалися збої, які торкнулися користувачів у всьому світі. Офіційні причини несправності програми поки не названі. Представники «Комстара» і «Корбіни» розповіли РБК daily, що не мають відношення до неполадок у роботі Skype. Роботи з відновлення сервісу тривають. Бейтс також приніс вибачення усім користувачам Skype, яких торкнулися проблеми в роботі сервісу, і пообіцяв надати їм додаткові безкоштовні хвилини для дзвінків в якості компенсації незручностей.

За матеріалами BFM.ru

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 26.02
EUR 27.92
Останні новини