Топ Новини

Сервіс VIP-класу

19 липня 2011 в 11:26
За підсумками 2010 року Samsung Service в Україні отримала нагороду «Вибір року» у номінації «Кращий сервіс побутової техніки». На сьогодні вже більше 150 авторизованих сервісних центрів надають підтримку власникам продукції Samsung. Але компанія не збирається зупинятися на досягнутому: з 2011 року в Україні впроваджується нова покращена програма підтримки техніки Samsung - VIP Сервіс.

Стати користувачем послуги VIP Сервіс може кожен: купивши техніку Samsung зі спеціальним VIP знаком, необхідно зареєструватися, здійснивши дзвінок на безкоштовний номер гарячої лінії 0-800-502-022. Після проходження реєстрації клієнт отримує персональну VIP картку.

На етапі запуску програма VIP Сервіс буде поширена на телевізори Samsung Smart TV і смартфони Galaxy S II, а згодом - і на інші пристрої.

Для VIP клієнтів діятиме спеціальна гаряча лінія, причому працюватиме вона щодня. Висококласні консультанти зможуть відповісти на будь-які питання про техніку Samsung. Вони допоможуть налаштувати пристрій, проконсультують щодо використання тієї чи іншої функції.

Можна звернутися до консультантів особисто - для цього потрібно відвідати одну з Сервісних Плаз Samsung. Ці сервісні центри розташовані у найбільших містах України: Дніпропетровську, Донецьку, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі та Харкові. Тут вам не тільки нададуть консультацію, але допоможуть здійснити налаштування техніки, оновити програмне забезпечення.

Якщо виявиться, що техніка потребує ремонту, його здійснять негайно, прямо на ваших очах. У тому випадку, якщо негайний ремонт неможливий, VIP клієнт отримає тимчасову заміну пристрою зі спеціального підмінного фонду. Термін дії сервісної VIP програми збігається з терміном гарантійного обслуговування пристрою.

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини