Палеонтологи знайшли докази існування давнього "Чубаки"

Палеонтологи знайшли докази існування давнього "Чубаки" Вчені виявили сліди надзвичайно великого австралопітека
Загадковий австралопітек жив у Танзанії приблизно 3,7 мільйона років тому.

Палеонтологи виявили сліди загадкового австралопітека, який був гігантом серед своїх родичів. Зріст істоти становив 165 сантиметрів, а вага – близько 50 кілограм, повідомляється в журналі eLife.

Сліди надзвичайно великого австралопітека, який жив близько 3,7 мільйона років тому, були виявлені дослідниками в Танзанії. Вони належали надзвичайно великому австралопитеку-самцю і його більш дрібному супутнику. При цьому довжина ноги великої істоти становила близько 27 сантиметрів. Якщо співвідношення маси і росту у володаря цих слідів було таким же, як і у афарських австралопітеків, то він фактично досягав сучасних габаритів людей – його зріст становив 165 сантиметрів, а вага – близько 50 кілограм.

Ріст і маса інших афарських австралопітеків в цілому була помітно менше, що робило власника цих слідів справжнім гігантом з їхньої точки зору. З цієї причини вчені вирішили назвати його "Чуві" – на честь Чубаки з "Зоряних війн", високого двоногого примата, схожого на велику мавпу зростом у два метри.

На думку дослідників, великі відмінності в розмірах між самками і самцями афарських австралопітеків, які символізують в "Чуві", вказують на те, що відносини між статями могли помітно змінитися за наступні 3,7 мільйони років еволюції, прямуючи від домінування самців в групах в бік більшої статевої рівності.

Раніше в цьому році археологи виявили невідомий раніше вид давніх людей. Знайдений вид отримав назву Homo naledi - від слова "зірка" місцевою мовою сесото. Мозок Homo naledi був розміром з великий апельсин, вони мали струнке тіло, плечі, схожі на плечі сучасних мавп, і ноги, які нагадують за будовою ногу сучасної людини. Зріст Homo naledi становив приблизно 150 сантиметрів, а вага – приблизно 45 кілограм.