Найбільші в Україні медіакомпанії об'єднали інтернет-портали

20 лютого 2012 в 11:58
За даними UMH group, сукупне охоплення порталів нової компанії складає більше третини аудиторії українських користувачів інтернету, що зробить її найбільшим українським гравцем з часткою ринку інтернет-реклами близько 25%.
65465ko.jpg
korrespondent.net

Медіакомпанії UMH group, KP media та Медіа Група Україна (входить до групи СКМ Ріната Ахметова) домовилися про об'єднання порталів i.ua, bigmir.net і tochka.net в єдину компанію United Online Ventures, яке відбудеться після отримання всіх необхідних дозволів державних органів.

Як пояснили в UMH group, створення спільної компанії приведе до підвищення ефективності роботи кожного з порталів та зміцнення їхніх позицій на інтернет-ринку України.

Сукупне охоплення порталів нової компанії складає більше третини аудиторії українських користувачів інтернету, що зробить її найбільшим українським гравцем з часткою ринку інтернет-реклами близько 25%.

В об'єднаній компанії UMH group та KP media спільно володіють 75,1%, Медіа Група Україна - 24,9%. В майбутньому Медіа Група Україна планує збільшити свою частку у спільному підприємстві до 49%.

Співробітники об'єднаних порталів tochka.net, i.ua та bigmir.net складуть основу нової компанії.

Об'єднану структуру очолить Віталій Гордуз, керівник інтернет-бізнесу UMH group. Фінансовим директором буде призначена Ольга Марунич, яка раніше очолювала компанію Діджитал Венчерз (tochka.net).

До складу об'єднаної компанії також увійде сейлз-хаус Digi Media під керівництвом Гжегоша Севастьяновича і Юлії Трібушної. Digi Media буде здійснювати продаж реклами на майданчиках tochka.net, i.ua та bigmir.net, а також на інших інтернет-ресурсах учасників угоди. Рекламне охоплення аудиторії Digi Media складе близько половини інтернет-користувачів України.

Віталій Гордуз вважає, що об'єднання трьох лідируючих українських порталів дозволить створити сильну альтернативу експансії іноземних гравців на нашому ринку.

"Окрім того, об'єднавши свої зусилля, ми зможемо набагато швидше і ефективніше відповідати на виклики ринку та задовольняти потреби наших клієнтів", - підсумував він.

Як повідомлялося, у квітні 2011-го року засновник KP Media Джед Санден, засновник 5-го каналу Петро Порошенко і президент UMH Борис Ложкін повідомили про завершення перемовин з придбання акцій медіа-компанії KP Media.

KP Media - українська медіа-компанія, видавець журналів Корреспондент, Kyiv Business Directory, Інтер'єр Магазин, Ідеї Вашого Дому. KP Media також володіє інтернет-ресурсами: Bigmir.net, Korrespondent.net, Ricardo.com.ua, Novynar.com.ua, Політорг.net, Ivona.com.ua.

UMH group - мультимедіа група у Східній Європі, що керує портфелем з понад 50 брендів. В Україні компанія працює на ринках інтернету, радіо і преси, у Росії - активно розвивається, і входить у топ-10 гравців видавничого ринку. З травня 2008 року GDR компанії котируються на Франкфуртській фондовій біржі. У 43 офісах компанії у Росії та Україні працює більше 4400 співробітників.

ТОВ Медіа Група Україна - медіа-холдинг, створений у 2010 році на базі телеканалу України. Об'єднує національний телеканал загального інтересу України, спортивні канали Футбол і Футбол+, регіональний канал Донбас, сейлз-хаус Медіапартнерство, інтернет-холдинг Діджитал Венчерз, продакшн-компанію Теле Про. 99,999% акцій компанії належить групі Систем Кепітал Менеджмент Ріната Ахметова.

Читайте також:

Порошенко купив «Корреспондент», але пообіцяв не втручатися в редакційну політику

Матчі Євро-2012 будуть транслювати канали Ахметова і НТКУ

За матеріалами:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 26.02
EUR 27.92
Останні новини