NASA опублікувало відео "посадки" на Плутон

15 липня 2016 в 17:41

Зонд New Horizons наблизився на мінімальну відстань до карликової планеті 14 липня 2015 року.

Плутон
NASA запропонувало зробити "посадку" на Плутон

NASA на честь річниці з дня прольоту апарату New Horizons над Плутоном, представило відео, яке допомагає уявити "посадку" на Плутон. Відео було опубліковано на офіційному каналі NASA на YouTube.

Дослідники місії New Horizons склали відео з більш, ніж 100 зображень, які зробив апарат New Horizons за шість тижнів до підльоту до карликової планеті і під час прольоту над нею. Відео дозволяє здійснити "подорож" до Плутона, зробивши посадку" на його поверхні.

Читайте також: Вчені виявили на Плутоні блоки льоду, що рухаються

New Horizons — автоматична міжпланетна станція NASA, запущена в рамках програми "Нові рубежі" (New Frontiers) і призначена для вивчення Плутона і його природного супутника Харона.

Запуск було здійснено 19 січня 2006 року, з прольотом Юпітера (і гравітаційним маневром в його полі тяжіння) у 2007 році і Плутону — в 2015 році. Повна місія станції New Horizons розрахована на 15-17 років.

Станція New Horizons максимально наблизилася до Плутона (12,5 тисяч км) 14 липня 2015 року в 14:50 за київським часом. Космічний апарат протягом 30 хвилин повинен був провести близько 150 наукових вимірювань. Однак існувала ймовірність, яка дорівнює 0,01%, що New Horizons може бути втрачено через зіткнення з частинками космічного пилу і великими тілами. Після прийняття "дзвінка" від міжпланетної станції, вчені переконалися в успішному виконанні нею своєї головної місії.

Очікується, що в 2019 році станція досягне планетоїда 2014 MU69 – об'єкта в поясі Койпера, обраного в якості можливої нової цілі для New Horizons.

За матеріалами: DT.UA