Facebook запустить платформу для публікації вакансій

11 липня 2012 в 07:25
У той же час, Facebook спочатку створювалася як соцмережа для спілкування, і малоймовірно, що вона зробить розміщення оголошень про вакансії одним з ключових своїх сервісів.
facebook.jpg
ria.ru

Найбільша у світі соціальна мережа Facebook має намір запустити платформу для оголошень про пошук співробітників, створюючи тим самим пряму конкуренцію соцмережі для ділового спілкування LinkedIn.

На онлайн-"дошці" оголошень від Facebook компанії зможуть розміщувати вакансії і шукати співробітників серед більш ніж 900 мільйонів користувачів соцмережі. Запуск платформи заплановано на літо поточного року, можливо - вже на початок серпня.

Як мінімум три сервіси - BranchOut, Jobvite і Work4 Labs - будуть залучені до нового проекту, пише видання. Зазначені сервіси, що агрегують інформацію про вакансії, на даний момент вже активно використовують платформу Facebook для програм.

Спочатку Facebook не планує отримувати дохід від нової платформи, проте чи залишиться її використання безкоштовним надалі, поки невідомо, кажуть джерела.

Представники Facebook відмовилися прокоментувати WSJ інформацію про новий проект. Компанії BranchOut, JobVite і Work4Labs також поки не прокоментували своє можливе співробітництво з Facebook.

Якщо платформа дійсно буде запущена, вона стане вже не першим кроком Facebook у сфері онлайн-рекрутингу. У жовтні минулого року Facebook оголосила про початок співпраці з Департаментом праці США, в рамках якого мала намір безкоштовно просувати на своєму сайті повідомлення про нові вакансії.

У той же час, Facebook спочатку створювалася як соцмережа для спілкування, і малоймовірно, що вона зробить розміщення оголошень про вакансії одним з ключових своїх сервісів. Мета проекту - підвищити залученість користувачів і збільшити час, що проводиться ними на сайті Facebook.

Однак Facebook за рахунок масштабної користувальницької бази може скласти пряму конкуренцію соцмережі LinkedIn, яка спеціалізується саме на встановленні ділових контактів між професіоналами. Аудиторія LinkedIn становить трохи більше 160 мільйонів користувачів - майже в 6 разів менше, ніж число користувачів Facebook.

Близько половини виручки LinkedIn генерує за рахунок платних оголошень від роботодавців та шукачів вакансій. Виручка від реклами становить менше третини загального обороту компанії, а частка продажів преміум-акаунтів - близько 20%.

Обсяг глобального ринку онлайн-рекрутменту оцінюється в 4,3 мільярда доларів. На думку аналітиків, веб-сайти загального характеру, що публікують всі типи оголошень від роботодавців та шукачів, стають менш привабливими для компаній, які шукають висококласних фахівців. За їхніми прогнозами, популярність ресурсів, які об'єднують рекрутинг і соцмережі, а також орієнтованих на конкретні індустрії, навпаки, зростатиме.

Читайте також:

Нова технологія дозволяє знайти будь-який смартфон з Wi-Fi навіть в приміщенні

Facebook заплатить 10 млн дол штрафу за рекламу від імені користувачі

Facebook дозволить дітям створювати свої сторінки

Засновник Facebook вибув зі списку 40 найбагатших людей у ​​світі

 

За матеріалами: , ,
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 26.10
EUR 28.01
Останні новини