Топ Новини

Facebook розкрив головні подробиці майбутнього IPO

4 травня 2012 в 07:25
Компанія планує отримати чистими грошима близько $5,6 млрд. Засновник і гендиректор ФБ Марк Цукерберг отримає не менше $846 млн.
Facebook5886225374_c57c6c1966_b.jpg
flickr.com

Одна акція Facebook на розміщенні буде коштувати від до . Таким чином, компанія планує залучити млрд, а капіталізація Facebook складе від до млрд.

Ця оцінка викладена у документах до IPO, опублікованих 3 травня.

Вона розраховує продати 337,4 млн своїх акцій і отримати чистими грошима близько ,6 млрд із урахуванням усіх пов'язаних з розміщенням витрат. Засновник і гендиректор ФБ Марк Цукерберг отримає не менше 6 млн.

У будь-якому випадку IPO соціальної мережі стане найбільшим з проведених у високотехнологічному секторі. Досі рекорд належав Google, який у 2004 році був оцінений у млрд.

Компанія планує використовувати виручені від розміщення кошти для поповнення оборотного капіталу і на інші загальнокорпоративні цілі, проте у неї немає ніяких конкретних цілей використання отриманого чистого виторгу. «Ми можемо використати частину коштів для сплати передбачуваного податку та переведення зобов'язань, пов'язаних з початковим врегулюванням наших RSU, - повідомляє Facebook. - Окрім того, ми можемо використати частину доходів для придбання додаткового бізнесу, технологій або інших активів».

Квартальні результати Facebook змусили інвесторів замислитися про те, чи дійсно компанія Цукерберга коштує 0 млрд (така оціночна вартість компанії напередодні IPO).

Напередодні IPO фінансові показники Facebook погіршилися, незважаючи на зростання числа користувачів соцмережі. Раніше компанія оголосила про скорочення у I кварталі 2012 р. прибутку, виручки і норми прибутку. Виручка компанії на початку цього року скоротилася майже на 7% у порівнянні з IV кварталом 2011 р., склавши ,06 млрд. Річні темпи зростання також скоротилися, склавши 45% у порівнянні з I кварталом минулого року; у IV кварталі річний ріст був 55 %, в III кварталі - більше 100%. Чистий прибуток у I кварталі склав 5 млн, що на 32% менше, ніж у попередньому кварталі, і на 12% менше, ніж торік. Норма операційного прибутку впала до 36% з 53% у I кварталі 2011 р.; навіть якщо не враховувати витрат, пов'язаних з акціями, які використовувалися для винагороди співробітників (рік тому таких витрат практично не було), норма операційного прибутку склала 45%. Facebook пояснила падіння виручки сезонним трендом: після новорічних свят рекламодавці витрачають менше коштів. У майбутньому ефект сезонності може виявитися більш яскраво вираженим, йдеться у звітності Facebook.

Розміщення пройде на біржі Nasdaq. Роуд-шоу розпочнеться 7 травня, торги акціями Facebook імовірно почнуться 18 травня.

Читайте також:

Facebook допоможе стати донором органів

Cмартфон Facebook планують випустити вже цієї осені

Засновник Google Сергій Брін вважає Facebook і Apple небезпечними для відкритого інтернету

За матеріалами: , ,
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.64
EUR 27.25
Останні новини