Топ Новини

Бренд компанії Apple оцінили у два рази дорожче Google

19 вересня 2012 в 13:30
Вартість бренду Apple перевищила 100 млрд євро, таким чином американська компанія очолила глобальний ренкінг вартості брендів Eurobrand Global 100 від Eurobrand. У цілому в рейтингу зі 100 найдорожчих брендів представлені компанії не тільки зі США, але також з країн Азії та Європи.

Бренд корпорації Apple, оцінюється в 100 мільярдів євро і є найдорожчим в світі. До такого висновку прийшло експертне агентство Eurobrand у своєму щорічному рейтингу. Для порівняння, другою йде Coca-Cola, яка оцінюється в 60 мільярдів, у Microsoft (3-тє місце) 54 мільярди, у IBM (4-те місце) - 53 мільярди, у Google (5-те місце) - 50 мільярдів.

У десятку, крім зазначених компаній, входять також Philip Morris, Procter & Gamble, McDonald`s, Johnson & Johnson і AT & T. Всі десять брендів представляють економіку США. Ні у одного з них вартість бренду за винятком AT & T за підсумками року не знизилася, а найбільш вражаючий ріст був у Apple - на 43,9 відсотка.

У цілому в рейтингу зі 100 найдорожчих брендів представлені компанії не тільки зі США, але також з країн Азії та Європи. Так, 11 місце з показником в 44 мільярди євро займає China Mobile. З європейських брендів вище всіх піднявся LVMH - він розташувався на 14-му місці з показником 34 мільярди євро.

Вперше у 2012 році в рейтинг потрапила компанія Facebook. Вартість бренду соціальної мережі фахівці оцінили в 11,5 мільярда євро, за цим показником вона займає 74-те місце.

Найбільше падіння вартості бренду було зафіксовано у американської компанії Hewlett-Packard - її бренд подешевшав на 28,3 відсотка до 16 мільярдів євро. У рейтингу компанія опустилася з 24-го на 44-те місце.

Для того, щоб увійти в рейтинг, вартість бренду повинна становити не менше 9,6 мільярда євро.

Читайте також:

Samsung використовувала iPhone 5 в рекламі Galaxy S III

За матеріалами: Лента.ру
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.64
EUR 27.25
Останні новини