Астрономи виявили в атмосфері Марса метали

11 квітня в 13:27

Заряджені металеві іони можуть впливати на поведінку іоносфери планети.

Марс
В атмосфері Марса знайдені метали
Вчені за допомогою даних, отриманих апаратом MAVEN, виявили в атмосфері Марса заряджені іони металів, які можуть впливати на поведінку іоносфери Червоної планети, повідомляється на сайті NASA.

Апарат MAVEN досліджує атмосферу Марса для того, щоб пояснити те, яким чином Червона планета втратила більшу частину своєї зовнішньої оболонки. Іони металів надходять в атмосферу Марса з "дощу" дрібних металевих метеоритів, які постійно падають на поверхню планети. Тут вони втрачають електрони і стають позитивно зарядженими іонами, – зонд зареєстрував наявність заліза, магнію, натрію. Спостереження, що проводилися бортовим спектрометром MAVEN протягом декількох років, показали, що ці іони присутні в іоносфері Марса постійно.

Як підкреслюють дослідники, металеві метеорити падають на поверхню всіх планет Сонячної системи, що може означати, що в атмосфері планет присутні металеві іони.