Астрономи виявили на Місяці "сліди" земного життя

Астрономи виявили на Місяці "сліди" земного життя Земля "бомбардує" Місяць киснем
За 4,4 мільярда років на Місяць потрапило близько 106 мільйонів тонн земного кисню.

Астрономи заявили про те, що поверхня Місяця вкрита величезною кількістю кисню, який був вироблений земними рослинами і "винесений" з атмосфери Землі сонячним вітром. Висновки вчених були опубліковані в журналі Nature Astronomy.

У ході дослідження вчені вивчили дані, які були отримані японським місячним зондом "Кагуя" під час роботи на орбіті супутника Землі. У 2008 році зонд опинився в незвичній точці орбіти: він перебував фактично на прямій лінії, яка перетинала Сонце, Землю, сам зонд і Місяць, що розташовувався за ним. Це дозволило японським планетологам вперше простежити за тим, як взаємодія сонячного вітру – потоку гарячої плазми, що викидається світилом, – з атмосферою Землі могла впливати на Місяць у минулому і впливає сьогодні.