Астрономи виявили екзопланету з ідеальними умовами для життя

20 квітня в 11:42

Екзопланета знаходиться на відстані 40 світлових років від Землі.

33
Екзопланета обертається навколо червоного карлика в сузір'ї Кита
eso.org
Астрономи виявили екзопланету, яка, можливо, є "кращим місцем для життя за межами Сонячної системи". Як повідомляється на сайті Європейської південної обсерваторії, відкрита "надземля" обертається в жилій зоні навколо слабкої зірки LHS 1140, яка розташовується на відстані 40 світлових років від Землі в сузір'ї Кита.

Умови, що створюються на новій планеті її материнської зіркою, здаються сприятливими для існування життя. Зірка LHS 1140 обертається повільніше і випускає менше високоенергетичного жорсткого випромінювання, ніж інші маломасивні зірки того ж типу.

Для того, щоб на планеті могло існувати життя в тій формі, яка нам відома, на її поверхні повинна бути рідка вода, а навколо неї повинна існувати атмосфера. В даному випадку великі розміри планети означають, що її поверхня протягом мільйонів років могла бути покрита океаном магми, який насичував би атмосферу водяною парою. І тепер, коли материнська зірка давно вже перейшла в спокійний стан, ці запаси пари цілком могли привести до появи на поверхні планети океанів.