Астрономи відкрили схожу на Землю екзопланету

Астрономи відкрили схожу на Землю екзопланету © cybersecurity.ru
Вчені не виключають, що на екзопланеті може бути вода у рідкому вигляді.

Астрономи відкрили планету, яка, за їхніми словами, схожа на Землю як жодна інша з відомих науці. Планета, що отримала назву Kepler-186f", перебуває у так званій "зоні життя" - на такій відстані від зірки, де є сприятливі умови для виникнення життя.

За їхніми словами, там не дуже холодно і не занадто спекотно, і вчені вважають, що на поверхні планети може бути вода у рідкому стані - це є ключовою умовою можливості розвитку живих організмів. Зірка, навколо якої обертається планета, знаходиться на відстані приблизно 500 світлових років від Землі.

Сама зірка трохи менша і холодніша за Сонце, а планета, навпаки, трохи більша за Землю - приблизно на одну десяту частину. Розміри "Kepler-186f" дозволяють припускати, що це скеляста планета

За останні роки було зроблено кілька важливих відкриттів у дослідженні планет за межами Сонячної системи. Перша планета була відкрита 20 років тому, а до сьогоднішнього дня за допомогою телескопа "Кеплер" вже виявлено майже дві тисячі.

Тим не менш, планету, яка є точно такою ж за розміром, як Земля, обертається навколо зірки, схожої на Сонце, на такій самій відстані досі ніхто не бачив.

Європейське космічне агентство нещодавно схвалило розробку орбітального телескопа "Плато", який буде налаштований спеціально для виявлення справжніх аналогів Землі. !zn