Астрономи спрогнозували майбутнє Сонячної системи за допомогою "зірки смерті"

Астрономи спрогнозували майбутнє Сонячної системи за допомогою "зірки смерті" Білий карлик руйнує планети, що обертаються навколо нього © Lenta.ru
Білий карлик WD 1145+017 руйнує планетну систему, що обертається навколо нього.

Вчені помітили подальше руйнування білим карликом WD 1145+017 планетної системи, що обертається навколо нього. На думку дослідників, ці спостереження дозволяють побачити далеке майбутнє Сонячної системи. Висновки вчених були опубліковані в Astrophysical Journal Letters.

Зоряна система WD 1145+017 була виявлена приблизно сім місяців тому і з тих пір частка блокованого уламками світла зросла на 10-11%. На думку дослідників, це свідчить про подальше подрібнення уламків планет. Кожна з них приблизно в чотири рази більші зірки і була сформована не монолітними гірськими породами, а уламками газу і пилу.

Під час спостережень астрономи виявили шість уламків однієї або декількох планет. Непрямі ознаки вказують на те, що їхня кількість може досягати 10-15. Всі уламки обертаються навколо WD 1145+017 на такій же відстані, що і раніше виявлені (і пізніше розпалося на фрагменти) небесні тіла - близько 840 тисяч кілометрів (це приблизно в два рази більше відстані між центрами Землі і Місяця).