Археологи виявили новий тип зброї залякування у стародавніх римлян

Відео
Археологи виявили новий тип зброї залякування у стародавніх римлян Снаряди використовували для залякування супротивника © gizmodo.com
Камінь для пращі в польоті видавав зловісний свист.

Археологи, які ведуть розкопки на полях битв римського періоду в Шотландії, виявили новий тип зброї, який використовувався римлянами для залякування супротивника. Як повідомляє Gizmodo, виявлені снаряди стали третім типом такої зброї, виявленим вченими.

Раніше дослідники знайшли два типи снарядів: одні були схожі на лимони, а інші – на жолуді. Новий тип снарядів відрізнявся від обох виявлених раніше. Він має довгасту форму і отвір в середині.

Дослідники не змогли пояснити мету, з якою ці снаряди використовувалися. Створення отворів є довгим і трудомістким процесом, а камені незабаром губилися. Крім того, зменшення ваги снаряда призводило до того, що він завдавав менший збиток. Дослідники припустили, що отвори використовувалися для доставки отрути, але потім відкинули цю версію.