Рекорд: вартість бренду "Манчестер Юнайтед" - 412 мільйонів фунтів

27 вересня 2011 в 06:34
Футбольний клуб "Манчестер Юнайтед" став найдорожчим спортивним брендом у світі. Про це повідомляє Marketing Week з посиланням на дослідження, проведене агентством Brand Finance.

Згідно з дослідженням, вартість бренду "Манчестер Юнайтед" з 2005 по 2011 рік зросла на 109 відсотків і досягла 412 мільйонів фунтів стерлінгів. Brand Finance пов'язує зростання вартості бренду з успішною політикою його власників - родини Глейзер.

У 2011 році річний дохід клубу склав рекордну суму у 110 мільйонів фунтів. У клубу укладено понад 20 контрактів з всесвітньо відомими брендами, серед яких Nike, Aon, Audi і DHL.

Цього року власники клубу мають намір провести первинне розміщення акцій (IPO) "Манчестер Юнайтед" на сінгапурській біржі. За даними Brand Finance вартість бренду "Манчестер Юнайтед" складає 20 відсотків від вартості клубу, заявленої для IPO (2 мільярди фунтів стерлінгів).

Як повідомляла The Sunday Mirror, на сінгапурській біржі сім'я Глейзерів збирається продати до 25 відсотків акцій клубу. Глейзери мають намір пустити доходи від продажу акцій на виплату боргів клубу, які цього року досягли 308 мільйонів фунтів стерлінгів.

Після перемоги в Чемпіонаті Англії у сезоні 2010-2011 року "Манчестер Юнайтед" було визнано найуспішнішим англійським клубом. "Манчестер Юнайтед" став 19-кратним чемпіоном Англії, обігнавши "Ліверпуль", який протягом довгого часу зберігав статус найбільш титулованого клубу англійської прем'єр-ліги.

Сьогодні МЮ зіграє в Лізі чемпіонів зі швейцарським «Базелем».

За матеріалами: Лента.ру
Теги Спорт
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 26.02
EUR 27.92
Останні новини