Топ Новини

Абрамович подав до суду на The Daily Mirror

14 січня 2011 в 12:27
Власник лондонського "Челсі" Роман Абрамович подав до Вищого суду Лондона на компанію Mirror Group Newspapers, що видає газету The Daily Mirror.
Власник лондонського "Челсі" Роман Абрамович подав до Вищого суду Лондона на компанію Mirror Group Newspapers, що видає газету The Daily Mirror. Невдоволення Абрамовича викликала стаття газети, в якій стверджувалося, що власники клубу чинять тиск на головного тренера "Челсі" Карло Анчелотті. Юридична фірма Harbottle&Lewis, що представляє інтереси Абрамовича, називає статтю The Daily Mirror, опубліковану 23 березня, "надмірно сенсаційною" і "провокаційною". У даній статті, зокрема, говорилося, що керівництво і власник клубу незадоволені роботою Анчелотті, тому йому пред'явлено якийсь ультиматум, невиконання якого призвело б до втрати ним роботи через три тижні. У позові йдеться, що журналісти газети не намагалися отримати жодних коментарів у героїв статті, а під фотографією Анчелотті, яка супроводжувала статтю, був зроблений провокаційний підпис: "Легше на поворотах: на Анчелотті тиснуть". Окрім того, юристи Абрамовича вказують, що пізніше стаття була видалена з сайту The Daily Mirror. Це, на їхню думку, рівнозначно визнанню провини навіть незважаючи на зворотні твердження. "Челсі" і Абрамович вимагають від The Daily Mirror відшкодувати збитки, а також просять суд заборонити газеті надалі повторювати аналогічні заяви. Дата слухань за позовом Абрамовича ще не призначена.

За матеріалами Lenta.ru

Теги Спорт
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.64
EUR 27.25