Топ Новини

У Росії з рейок зійшли цистерни через «український брак»

21 березня 2012 в 08:15
У Примор'ї зійшли з рейок сім цистерн з нафтопродуктами. Причиною назвали брак бічної рами візка вантажного вагона, виготовленої українським
cisterni.jpg
dni.ru

Брак бічної рами візка вантажного вагона, виготовленої українським заводом, став причиною сходження з рейок семи цистерн на станції Ружин поблизу міста Лесозаводськ у Примор'ї, повідомила служба корпоративних комунікацій Далекосхідної залізниці - філії ВАТ "РЖД".

"Причина сходження - злам бічної рами візка, виготовленої на ПАТ "Азовелектросталь" у 2010 році", - наголошується у повідомленні.

"Пошкоджено чотири ригельні опори контактної мережі, ускладнено маневрову роботу станції, рух припинено. На станції Ружин йдуть відновлювальні роботи. Задіяно відновлювальні потяги станцій Ружин, Бікін, Сибірцево", - йдеться в повідомленні.

На місце події виїхала комісія на чолі з начальником Далекосхідної залізниці Михайлом Заїченком.

Раніше про те, що причиною сходження з рейок семи цистерн у Примор'ї стало пошкодження бічної рами візка одного з вагонів, повідомили в Далекосхідній транспортній прокуратурі.

Сім цистерн з нафтопродуктами зійшли з рейок у районі станції Ружин поблизу міста Лесозаводськ Примор'я. За інформацією ДВРЦ МНС, аварія сталася вранці у середу. За даними Далекосхідного відділення РЖД - у вівторок о 23:27 за місцевим часом (16.27 мск). Перекидання цистерн не відбулося, загоряння немає, постраждалих немає. На місці події ведуться ремонтно-відновлювальні роботи. Рух потягів тимчасово призупинено.

До вечора середи аварійно-відновлювальні роботи планується повністю закінчити.

Як повідомлялося, на початку березня в районі станції Аур Єврейської автономної області сталося зіткнення двох потягів, що перевозили тверде паливо (вугілля), автотехніку, деревину. При цьому зійшли з рейок 23 вагони і три секції електровоза. В результаті аварії постраждали дві людини з числа працівників потягів. Було пошкоджено 400 метрів залізничного полотна, чотири опори ЛЕП.

Як встановила спеціальна комісія РЖД причиною події тоді став злам бічної рами візка, виготовленої у 2010 році ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод" (Україна).

У повідомленні прес-служби РЖД зазначалося, що з початку 2012 року збільшилося число аварій, пов'язаних з експлуатацією вантажних вагонів, укомплектованих литтям виробництва ПАТ "Азовелектросталь" і ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод". "В поточному році відбулося вже 12 випадків зламу бічних рам візків вантажних вагонів. У 4 випадках візки були виготовлені ПАТ "Азовелектросталь", ще 4 випадки - ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод".

Читайте також:

Росія однією перевіркою змогла паралізувати українські вагоноремонтні і вагонобудівні заводи

«Російські залізниці» розвивають трансконтинентальні мости

Потяг зі збірною України з футзалу зійшов з рейок і мало не впав у прірву

У березні в Україні з'явиться перший двоповерховий потяг з інтернетом і кондиціонерами

 

За матеріалами:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини