Топ Новини

У наступному році можуть розпочати реконструкцію Шулявського мосту (ФОТО)

6 грудня 2012 в 06:46
Проект інституту «Київдормістпроект» передбачає розв'язку-«конюшина» з новим поворотом з вул. Довженка на пр-т Перемоги. У транспортній комісії Київради збираються розглядати інший проект - трирівневої розв'язки з реверсивним розділовим кільцем, як в Європі.
84_main.jpg
segodnya.ua

У наступному році столична влада планує взятися за Шулявський міст. КМДА ініціюватиме фінансування реконструкції транспортної розв'язки біля станції метро «Шулявська» в бюджеті Києва-2013. Вже підготовлено проект з шестисмуговим рухом, який передбачає знесення приміщень заводу «Більшовик». А в транспортный комісії Київради збираються розглянути альтернативний проект - в три рівня і без знесення.

Про реконструкцію моста говорять вже більше 5 років. Про це заявив гендиректор «Київавтодору» Георгій Глинський. «Цього вимагає технічний стан шляхопроводу, крім того, на мосту постійно утворюються затори», - сказав він, пише Сегодня.

«Зараз міст у гнітючому стані: після пожежі в 2006 році його підперли металевими конструкціями, між якими страшно ходити, а на проїжджій частині постійно утворюються дірки. Місцеві жартують - коли міст завалиться, тоді і ремонт почнуть. Простір під мостом, схоже, живе за своїми законами - знесений зі скандалами секонд-хенд замінили парковки і численні кіоски», - додав він.

У свою чергу заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, повідомив, що КМДА має намір внести фінансування реконструкції в бюджет наступного року. «Внесемо на розгляд Київради», - сказав він.


Проект інституту «Київдормістпроект», затверджений у 2008 році, передбачає
розв'язку-«конюшина» з новим поворотом з вул. Довженка на пр-т Перемоги, а також знесення будівлі цеху заводу «Більшовик» на перехресті вул. Гетьмана та пр-ту Перемоги. «Естакада розшириться до 6 смуг. Це вирішить проблему постійних заторів у цьому місці, що утворюються в першу чергу через те, що шість смуг переходять в чотири», - повідомив директор інституту Володимир Воробйов. Будівництво розв'язки коштуватиме 150 млн грн, ще стільки ж необхідно буде витратити на знесення цеху, який давно не використовується. «Наскільки мені відомо, там вже вдалося досягти домовленостей, і завод дав добро на знесення свого будинку для будівництва розв'язки», - сказав Глинський.


У транспортній комісії Київради збираються розглядати інший проект - трирівневої розв'язки з реверсивним розділовим кільцем, як в Європі. Автор проекту, Віктор Петрук, вважає, що перевага його варіанту - висока пропускна здатність, від 19 до 22 тис. автомобілів на годину (зараз 7,5-8 тис). «Крім того, коефіцієнт аварійності, у порівнянні з «конюшиною», в нашій розв'язки нижчий, також для будівництва розв'язки не потрібно зносити цех "Більшовика", пам'ятник архітектури», - говорить Петрук. З цієї розв'язки можна буде їхати в будь-якому напрямку: виконувати лівий поворот з пр-ту Перемоги на Гетьмана, правий поворот з вул. Довженка на пр-т Перемоги, розворот на пр-т Перемоги в бік центру. Щрправда, у «Київдормістпроекті» називають альтернативу «гарною картинкою».

«Трирівнева розв'язка завжди дорожче, до того ж вона просто не влізе в площу - там залишиться всього 3 метри біля виходу з метро, буде зачеплений цех і нещодавно побудована п'ятиповерхова будівля», - скзал Воробйов.

Читайте також:

На Шулявці знесуть частину «Більшовика»

На добудову Подільського мосту в Києві не вистачає півтора мільярда

Міст на Троєщину відкриють у 2014 році

За матеріалами:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.64
EUR 27.25
Останні новини