Топ Новини

На міжміських рейсах заборонять використовувати частину маршруток

27 квітня 2012 в 08:09
Мінінфраструктури збирається заборонити використовувати на міжміських рейсах пасажирські автобуси, перероблені з вантажних мікроавтобусів. Це повинно підвищити безпеку перевезень, проте частині гравців доведеться закритися, а вартість послуг для пасажирів може зрости.
marshrutka.JPG
Андрій Товстиженко

Міністерство транспорту та інфрасткруктури ініціює посилення вимог до автобусних перевізників. Використання автобусів малого класу, перероблених з вантажних мікроавтобусів, для міжміських перевезень буде заборонено законодавчо.

Про це повідомив вчора в ході круглого столу глава відомства, віце-прем'єр Борис Колесніков.

"Возити пасажирів на старих автомобілях типу Mercedes-Benz Sprinter, часто переобладнаних з вантажних, ми не дозволимо", - підкреслив він. За його словами, таким перевізникам дається термін з 1 по 30 травня зняти рухомий склад з маршрутів, пише "Коммерсантъ-Украина".

У Всеукраїнській асоціації автомобільних перевізників (ВААП) упевнені, що дії міністерства підвищать безпеку перевезень. "Вантажні автомобілі мають інші стандарти щодо жорсткості, в цих машинах, на відміну від пасажирських автобусів, відсутні так звані "ребра жорсткості". Це робить небезпечним пересування в них пасажирів", - говорить президент ВААП Ігор Шкіря. Крім того, за його словами, найчастіше ці автомобілі не мають парних задніх коліс, що в зимовий час року робить цей транспортний засіб дуже нестійким на дорозі.

За приблизними підрахунками ВААП, в Україні налічується близько 100 тис. автобусів малого класу, розрахованих для міжміських перевезень. З них 15-20% автобуси, перероблені з уживаних вантажних автомобілів.

В асоціації сподіваються, що посилення вимог до автобусних перевезень дозволить скоротити кількість нелегальних перевізників.

"Для деяких перевізників експлуатація переробленого з вантажних автобусів транспорту стає економічно вигідною, оскільки вона у два рази дешевша за використання стандартних мікроавтобусів. Найчастіше це нелегальні перевізники, які ведуть недобросовісну конкуренцію з легальними, впливаючи на вартість послуг", - говорить пан Шкіря. Для стимулювання оновлення парку перевізників ВААП має намір просити в уряду скасування 20% мита на ввезення автобусів.

Проте посилення вимог до перевізників витіснить з ринку частину дрібних гравців.

"Уряд намагається поставити своїх перевізників, які будуть їздити на українських автобусах. Але вітчизняні автобуси не витримують ніякої критики, вони технічно не підходять для міжміських перевезень", - говорить заступник директора транспортної компанії Katrin Ніна Анікеєнко. За її словами, компаніям вигідно купувати за кордоном мікроавтобуси, переобладнуючи їх у пасажирські, бо в цьому випадку розмитнення техніки обходиться на 50% нижче. Пані Анікеєнко вважає, що заборона на використання вантажних автомобілів позначиться на підвищенні вартості послуг для кінцевих споживачів.

Читайте також:

Київських таксистів зобов'яжуть пересісти на BMW і Audi

Між Україною та Польщею на день курсуватимуть 17 потягів

Колесніков пообіцяв знизити вартість авіаквитків

Автоперевезеннями між Києвом і аеропортом «Бориспіль» буде керувати КМДА

За матеріалами: Коммерсантъ-Украина
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини