Топ Новини

Харківські телевізійники подали до суду на СЕС, яка нібито за вказівкою Кернеса заблокувала сигнал

22 вересня 2011 в 06:22
Харківська телекомпанія АТН подала до Харківського окружного адміністративного суду позов на міську СЕС. Про це сьогодні повідомив директор телекомпанії Олег Юхт.
media_smi_jourlalist_znua.JPG
Андрій Товстиженко, ZN.UA

Постановою головного санітарного лікаря Харкова Ірини Зубкової було видано припис про припинення роботи радіорелейної станції, яка передавала сигнал на телевежу.

Причиною заборони була відсутність санітарного паспорта. Проте, коли санітарний паспорт, виданий Центральною санепідстанцією Міністерства охорони здоров'я України, було пред'явлено до міської санслужби, постанову не було скасовано, повідомляє прес-служба телекомпанії.

Як відомо, 19 вересня під будівлею харківської мерії пройшов пікет, організований співробітниками телекомпанії АТН.

Всього зібралося близько сотні людей. Підтримати колектив АТН прийшли представники інших харківських ЗМІ, правозахисники і звичайні городяни.

Учасники пікету тримають плакати з написами «Хто кого боїться?», «Новини без додатків», «Новинна дієта від мера». У всіх журналістів роти зав'язано чорними стрічками.

Нагадаємо, співробітники телекомпанії вважають, що мер Харкова Геннадій Кернес і губернатор Михайло Добкін дали вказівку не допустити виходу в ефір харківського телебачення каналу АТН.

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини