Al Jazeera купила у США телеканал колишнього віце-президента

3 січня 2013 в 09:18
Катарські власники Al Jazeera вже довгі роки хотіли розширити мовлення на США. Після покупки місцевого телеканалу Al Jazeera America мовитиме на 40 млн американських будинків.
al-jazeera.jpg
biyokulule.com

Міжарабський телеканал Al Jazeera, що базується в Катарі, придбав американський телеканал Current TV, що належав колишньому віце-президенту США Альберту Гору.

У заяві телеканалу зазначається, що на базі Current TV буде створений телеканал Al Jazeera America, який буде відокремлений від англомовної версії Al Jazeera.

«Довгі роки ми розуміли, що можемо здійснити позитивний внесок в інформацію і новини про США і в США, і те, про що ми сьогодні оголошуємо, допоможе нам досягти цієї мети. Купівля Current TV дозволить Al Jazeera значно розширити мовну мережу у США, а також збільшить наші можливості щодо збору інформації у цій країні», - заявив генеральний директор Al Jazeera Ахмад бен Ясім ат-Тані.

У заяві підкреслюється, що до угоди телеканал могли дивитися менш ніж в 5 млн будинків у США, проте тепер він стане доступний в більш ніж 40 млн американських будинків. Очікується, що Al Jazeera America почне мовлення в цьому році.

За деякими даними, сума операції склала близько 500 млн доларів.

Читайте також:

У Росії мають намір терміново створити новинний телеканал для СНД і України

Телеканал «Культура» втридорога закупив відеотехніку на виділені Азаровим гроші

Регулярний перегляд телевізора вкорочує життя на п'ять років

Азарову не вистачає телесеріалів про простих українців

 

За матеріалами:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 26.02
EUR 27.92
Останні новини